PÁLYÁZATI KIÍRÁS
hevederzár felszerelésére
2023.
Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testülete Városüzemeltetési Bizottsága a 50/2023. (III. 13.) döntése alapján pályázatot hirdet
hevederzár felszerelésének támogatására,
a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) Képviselő-testületének a helyi lakóközösségek és az önkormányzati intézmények részére biztonsági berendezések létesítéséhez nyújtandó támogatásról szóló 29/2013.(V.31.) önkormányzati rendeletében foglaltak szerint az Önkormányzat 2023. évi költségvetésében Otthonvédelmi program címen biztosított forrás terhére.
Rendelkezésre álló forrás
A jelen pályázat kiírásakor az Önkormányzat költségvetésében 100.000 Ft, azaz egyszázezer forint támogatási keret áll rendelkezésre a jelen pályázaton résztvevő nyertes pályázók részére.
A pályázat célja
A pályázat célja a kerületben élők biztonságérzetének javítása.
Pályázók köre
A VII. kerület közigazgatási területén lévő
a) lakások természetes személy bérlői, tulajdonosai,
b) háziorvosi rendelők,
c) Önkormányzat fenntartásában lévő intézmények,
amennyiben még nem rendelkeznek hevederzárral.
A támogatás formája, mértéke
A támogatás vissza nem térítendő, mértéke a pályázó által benyújtott és a döntéshozó által elfogadott pályázati költségvetés (illetve a megvalósítás után benyújtott, eredetivel egyező számlamásolatok összegének) legfeljebb 50%-a lehet, azonban nem haladhatja meg a 20.000,-Ft-ot.
Mindennemű többletköltség a pályázót terheli.
A pályázat benyújtásának módja és helye:
· elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának.
· személyesen vagy postai úton:
- A pályázat benyújtásának módja: papír alapon egy példányban, zárt borítékban személyesen a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
Postai úton postai ajánlott küldeményként az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.). A borítékra kérjük ráírni: „2023. évi hevederzár pályázat”. Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának.
A pályázat Hivatalban történő benyújtása díjmentes.
A Pályázat benyújtásának határideje:
- a pályázat benyújtási határideje: 2023. augusztus 31. napja 24:00 óra. A benyújtási határidő elmulasztása jogvesztő.
A benyújtandó pályázati dokumentumok:
- tartalomjegyzék,
- kitöltött Pályázati Adatlap (a pályázati kiírás 1. sz. melléklete). A pályázati adatlapon jelezni kell, ha a pályázati kiírást megelőző 6 hónapnál nem régebben vásárolt, felszereltetett hevederzárral kívánnak pályázni. Ebben az esetben a kapcsolódó számlák 1 db hitelesített másolatát és a hevederzár megfelelőségének igazolását is csatolni kell.
- Kialakítandó állapot rajza,
- amennyiben releváns átláthatósági nyilatkozat (a pályázati kiírás 2. sz. melléklete).
- Vállalkozási formában működő háziorvosi rendelő esetén az átláthatósági nyilatkozat melléklet kitöltendő.
- Amennyiben a lakás cég székhelyeként van bejelentve, az átláthatósági nyilatkozat kitöltendő a cégre vonatkozóan.
A pályázati dokumentáció nem elektronikus úton történő benyújtása esetén annak hitelesítéséül a Pályázati adatlap utolsó oldalát alá kell írni, valamint a nyilatkozatokat is szükséges aláírni, illetve aláírattatni.
Hiánypótlás
A beérkezett pályázatok szabályszerűségi, formai és tartalmi felülvizsgálatra kerülnek, melyet a Hivatal Városüzemeltetési Irodája folyamatosan végez. Szükség szerint hiánypótlásra hívja fel a pályázót az alábbiak szerint:
- A Hivatal Városüzemeltetési Irodája a pályázót a hiánypótlás kézhezvételétől számított legfeljebb 10 munkanapos hiánypótlási határidő megjelölésével írásban (tértivevényes levélben, vagy amennyiben releváns hivatali kapun keresztül) hívja fel hiánypótlásra.
- A pályázat hiánypótlására egy alkalommal van lehetőség mind a pályázati adatlap, mind pedig a mellé csatolandó dokumentumok tekintetében.
· A hiánypótlás benyújtásának módja elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának.
· személyesen vagy postai úton:
- - A hiánypótlás benyújtásának módja: papír alapon egy példányban kell benyújtani, zárt borítékban személyesen a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
- Postai úton postai ajánlott küldeményként az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.). A borítékra kérjük ráírni: „2023. évi hevederzár pályázat hiánypótlás”. Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának. Az át nem vett hiánypótlási felhívás esetén a kézbesítés általános szabályai szerint beáll a kézbesítési vélelem.
Pályázat elbírálása, döntés
- A döntés-előkészítési munkákat a Hivatal Városüzemeltetési Irodája végzi.
- A pályázatokat Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Képviselő-testületének Városüzemeltetési Bizottsága (veszélyhelyzet idején Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata Polgármestere) bírálja el a pályázat benyújtási határidejét követően.
- Az értékelés szempontjai, ha az Önkormányzat tárgyévi költségvetésében rendelkezésre álló keretösszeget a beadott pályázatok szerinti támogatási igény meghaladja:
A pályázatok beérkezési sorrendje. (A hiánypótlást igénylő pályázatok esetén a sikeres hiánypótlás időpontja lesz az irányadó).
Azonos beérkezési időpont esetén:
a) 50 % vagy nagyobb önrész vállalása,
b) a pályázat költségvetése értékében a pályázat kiírását megelőzően 6 hónapnál nem régebben megvásárolt és felszerelésre került hevederzár megléte és ennek számlával történő igazolása.
A döntéshozó döntése alapján a támogatás mértéke kevesebb is lehet az igényelt támogatás összegénél.
A pályázat elutasításra kerül, ha
- a pályázat nem a benyújtásra meghatározott határidőn belül került benyújtásra,
- a pályázó nem a pályázati kiírásban meghatározott lehetséges támogatást igénylői körbe tartozik,
- a pályázat nem az előírt módon pl. e-mailben került benyújtásra,
- a hiánypótlás nem, hiányosan vagy késedelmesen történt,
- vállalkozási formában működő háziorvosi rendelő esetén, ha nem kerül igazolásra, hogy a pályázó átlátható szervezetnek minősül az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 1. § 4. pontja és 50. § (1) bekezdés c) pontja szerint.
- ha a lakásban vállalkozás működik.
- A pályázatok elbírálásának tervezett határideje: 2023. december 31.
- A pályázó a döntéssel szemben jogorvoslattal élhet a döntés kézhez vételétől számított 10 munkanapon belül.
· A jogorvoslati kérelem benyújtásának módja:
- postai úton postai ajánlott küldeményként feladni az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.) egy példányban. A borítékra kérjük ráírni: „2023. évi hevederzár pályázat jogorvoslati kérelem”.
Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- személyesen:
A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
- A jogorvoslati kérelemről való döntést a Hivatal Városüzemeltetési Irodája készíti elő.
- A jogorvoslati kérelemről a Városüzemeltetési Bizottság dönt.
A pályázat lebonyolításának módja:
A Hivatal a döntés meghozatalától számított 15 napon belül írásban (tértivevényes levélben vagy elektronikusan hivatali kapun keresztül) értesíti a pályázókat a pályázat eredményéről.
A pályázattattal kapcsolatos döntések a www.erzsebetvaros.hu honlapon is közzétételre kerülnek.
A nyertes pályázókkal támogatási szerződést köt az Önkormányzat.
A nyertes pályázónak nyilatkoznia kell a folyószámla-tulajdonos nevéről, a számlavezető pénzintézet nevéről és a folyószámla számáról, amelyre a támogatást igényli. Amennyiben nem rendelkezik a Nyertes pályázó folyószámlával, nyilatkoznia kell arról, hogy a támogatás összegét nevére és lakcímére postai úton kéri kézbesíteni.
E nyilatkozatok a támogatási szerződés mellékletét képezik majd.
A pályázóknak a szerződés tervezet megküldésétől, illetve a tervezet elkészültéről szóló értesítés kézhezvételétől számított 30 napos jogvesztő határidő áll rendelkezésére a szerződés tervezet elfogadására, azaz aláírására.
Eredményes pályázat esetén a támogatási szerződés csak akkor köthető meg, ha a nyertes pályázó az önrészt igazolja.
A pályázó az elnyert pénzbeli támogatást a vele kötött támogatási szerződésben, valamint jelen pályázati kiírásban meghatározott feltételek szerint használhatja fel.
A pályázattal történő elszámolás, illetve a számlák benyújtásának határideje a megkötött támogatási szerződés pályázó részéről történő kézhezvételtől számított 120. nap.
A pályázati támogatás folyósítására az elszámolást követően kerülhet sor.
A támogatás utólag, a pályázó által bemutatott eredetivel egyező, a Hivatal szakmailag illetékes irodája (továbbiakban: Iroda) által elfogadott számlamásolat és összeg alapján kerül folyósításra. A Hivatal a támogatás folyósítását megelőzően a berendezés megvalósítását (működőképességét) a helyszínen ellenőrizheti. A pályázó a helyszíni ellenőrzést köteles lehetővé tenni.
Amennyiben megállapítást nyer, hogy a pályázó a hatásos védelemre alkalmatlan hevederzárat szereltetett fel, vagy a felszerelés nem szakszerűen történt, a támogatás nem folyósítható.
Amennyiben a pályázat nyertese a számlák és a megfelelőségi igazolás benyújtására nem képes a támogatási szerződésben meghatározott határidőben, a határidő lejártát megelőzően írásban kezdeményezheti a határidő legfeljebb 60 nappal történő meghosszabbítását.
· E kérelem benyújtásának módja:
- postai úton postai ajánlott küldeményként feladni az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.) egy példányban. A borítékra kérjük ráírni: „2023. évi hevederzár pályázat elszámolási határidő meghosszabbítása iránti kérelem”.
Postai feladás esetén, a borítékon szereplő postai bélyegzőn lévő időpont számít a benyújtás időpontjának.
- elektronikusan:
a https://epapir.gov.hu (hivatali elérhetőség rövid név: BPVIIPH, KRID kód:500127390)
A levélhez kérjük csatolni a pályázat benyújtásához szükséges dokumentumokat - lehetőleg pdf formátumban, - amelynek kérjük szíves hitelesítését az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással.
Elektronikus úton, azaz ügyfélkapun, cégkapun keresztül történő feladás esetén az elküldés időpontja számít a benyújtás időpontjának. Vagy
- személyesen:
papír alapon, zárt borítékban a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5. ) hivatali időben. Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
- A kérelemről a Városüzemeltetési Bizottság dönt.
- Amennyiben a nyertes pályázó nem tartja be a támogatási szerződésben meghatározott elszámolási határidőt, jogosultsága a támogatásra a szerződésszegés miatt megszűnik.
A Pályázati kiírás és mellékletei (1. sz. melléklet a pályázati adatlap) az alábbi módokon szerezhetőek be:
Letölthetőek az Önkormányzat honlapjáról (www.erzsebetvaros.hu), vagy átvehetőek Budapest Főváros VII. Kerület Erzsébetvárosi Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) Ügyfélszolgálatain (Budapest VII. kerület Erzsébet krt. 6. vagy Budapest VII. kerület Garay utca 5.). Az Ügyfélszolgálatok nyitvatartása megegyezik a hivatali ügyfélfogadással. Keddenként 8:00-tól 12:00 óráig, szerdánként 8:00 órától 12:00 óráig majd 13:00 órától 18:00 óráig, csütörtökönként pedig 13:00 órától 16:00 óráig .
A pályázati dokumentáció díjmentes.
A pályázati kiírásban nem szabályozott kérdésekben a helyi lakóközösségek és az önkormányzati intézmények részére biztonsági berendezések létesítéséhez nyújtott támogatásról szóló 29/2013. (V.31.) önkormányzati rendeletben foglaltak irányadók. A rendelet az Önkormányzat honlapján (www.erzsebetvaros.hu) megtekinthető és letölthető.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást ad hivatali munkaidőben a Hivatal Városüzemeltetési Irodájának munkatársa Rutkai Noémi a +36-1-462-3222-es telefonszámon, vagy kérdéseiket elküldhetik a [email protected] e-mail címre.
A pályázaton részt vevő hozzájárulását adja, hogy a pályázati eljárás során rögzített személyes adatait az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 számú rendeletének (a továbbiakban: GDPR) valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseit betartva, a pályázatot kiíró, valamint a támogatási döntést előkészítő- és a támogatási döntést meghozó szerv a pályázattal, a pályázati eljárással és a támogatási döntéssel összefüggésben kezelje.
A pályázó tudomásul veszi, hogy az Infotv. 1. számú melléklete alapján a pályázatok alapvető adatai és a pályázatok eredménye az Önkormányzat hivatalos honlapján (www.erzsebetvaros.hu) nyilvánosságra kerülnek.
Nyertes pályázó tudomásul veszi az Infotv. azon rendelkezését, mely szerint az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az államháztartás alrendszerébe tartozó valamely személlyel pénzügyi vagy üzleti kapcsolatot létesít, köteles e jogviszonnyal összefüggő közérdekből nyilvános adatra vonatkozóan - erre irányuló igény esetén - bárki számára tájékoztatást adni.